اسکرابر چیست

جمعه 7 آذر 1399
19:40
حامد رسولی


[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

کارواش صنعتی (دستگاه های موثر برای صرفه جویی در مصرف آب)

شنبه 1 آذر 1399
16:00
حامد رسولی
کارواش صنعتی (دستگاه های موثر برای صرفه جویی در مصرف آب)
تصور عمومی از کارواش صنعتی عملی بودن و همچنین صرفه جویی در وقت است ، اما همچنین مورد بررسی دقیق قرار می گیرد. در رابطه با مصرف آب ، مسئله اصلی پایداری است ، اما موارد مربوط به تصفیه سطوح حساس نیز وجود دارد. حقیقت در شستشوی تحت فشار معمولی چیست و چه گزینه هایی وجود دارد؟ Kay-Uwe Muller از Kärcher برای ECJ می نویسد.

تاریخچه کارواش صعتی یک داستان موفقیت آمیز است. این ماشین های کناری مدت زیادی است که چرخان بوده و در مناطق بی شماری چه با موتور الکتریکی و چه با موتور احتراق ، قابل حمل یا ثابت ، حیاتی شده اند. واشر فشار معمولاً برای پاکسازی جاده ها ، میادین عمومی و ساختمان ها استفاده می شود. برای مثال ، آنها در کشاورزی نقش خود را در نگهداری وسایل نقلیه و ماشین آلات یا تمیز کردن غرفه های حیوانات بر عهده دارند. در صنعت خودرو از آنها برای شستشوی موتورها ، محفظه پایین و قطعات کوچک استفاده می شود.

تمیزکننده های فشار بالا اغلب در مناطقی یافت می شوند که بهداشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است: در استخرهای شنا ، امکانات پزشکی یا فعالیت های صنایع غذایی و آشامیدنی. تقریباً هیچ فناوری نظافتی در کاربردهای آن انعطاف پذیر نیست.

علاوه بر انعطاف پذیری ، ماشین لباسشویی از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است:

• کثیفی های سرسخت را نیز می توان با ترکیب مناسب فشار ، حجم آب ، دما و مواد شوینده از بین برد
• جت فشار قوی به مناطق سخت دسترسی می رسد و برای سطوح نامنظم مناسب است
• از آلودگی و باکتری استفاده نکنید زیرا تمیز کردن بدون تماس انجام می شود.
• تمیز کردن مکانیکی یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای تمیز کردن شیمیایی است و در بسیاری از موارد نتیجه بهتری را در مدت زمان بسیار کمتری به همراه دارد.

در عمل از شستشوی فشار آب سرد و همچنین آب گرم استفاده می شود. بسیاری از آلودگی ها را می توان با آب سرد به طور قابل اعتماد از بین برد. لوازم جانبی مانند برس و اسکرابر که مستقیماً به پاک کننده ماشین لباسشویی متصل شده اند ، اثر تمیزکاری مکانیکی را تقویت می کنند. شوینده ها همچنین می توانند روند کار را تسریع کرده و یا نتایج را بهبود بخشند. اکثر دستگاه های آب سرد همچنین می توانند با آب ورودی گرم تا 60 درجه سانتیگراد کار کنند ، که باعث افزایش اثر تمیز کردن می شود. آب داغ هنگام از بین بردن روغن ، چربی ها و پروتئین ها فوایدی دارد - به ویژه هنگامی که آنها از قبل احاطه شده اند.

با این وجود س questionsالاتی وجود دارد ، به ویژه در مورد مصرف آب دستگاه های با کارایی بالا و جلوگیری از آسیب به سطوح نامناسب. پاسخ این س questionsالات چیست؟

www.europeancleaningjournal.com/magazine/articles/product-features/high-pressure-cleaning-a-high-pressure-job


طراحی سازنده نازل تأثیر بسزایی در اطمینان از تمیز کردن سریع و دقیق هرچه بیشتر دارد. حتی حداقل تغییرات هندسی نیز تأثیرات زیادی بر فشار ضربه دارند. این همان چیزی است که مخمر ایجاد می کند و لایه خاک را آزاد می کند. عوامل موثر بر فشار نازل ، حجم آب و هندسه جت اساساً به شکل و اندازه پروفیل نازل بستگی دارد.

مهم است که بدانید: هرچه از جسم فاصله بگیرید فشار ضربه به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در فاصله 30 سانتی متری اثر فقط حدود یک صدم مقدار اولیه آن است.برای تمیز کردن موثر با نتایج مطلوب ، فاصله از نازل تا جسم نباید بیش از 10 تا 30 سانتی متر باشد.

واشر فشار باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود

علاوه بر هندسه نازل ، عوامل اصلی تعیین کننده فشار و ظرفیت خروجی پمپ هستند. بسیاری از کاربران به ویژه حداکثر فشار و تأثیر مربوط به آلودگی را در نظر می گیرند. با این حال ، در بسیاری از موارد ، حجم آب و عملکرد شستشو آن در نتیجه تمیز کردن قابل توجه است. این امر به ویژه هنگامی اهمیت دارد که - به عنوان مثال در صنعت ساختمان و کشاورزی - باید آلودگی زیادی از ماشین آلات و کف برداشته شود.

اثر تمیز کردن بالا نیز به حجم جریان آب بالا نیاز دارد. ماشین آلات با کارایی بالا در حدود 1000 لیتر در ساعت کار می کنند. به نظر بلند می رسد اما در مقایسه با شیلنگ استاندارد آب که میزان جریان آن تا 3500 لیتر در ساعت است کم است. این بدان معنی است که شستشوی تحت فشار از آب بسیار کارآمد استفاده می کند. و همچنین پاسخگویی به تقاضای راه حل های پایدار در کشورهایی مانند آمریکای جنوبی یا استرالیا ، جایی که در دوره های خشک شرایط سختی برای استفاده از واشر تحت فشار به منظور صرفه جویی در مصرف آب وجود دارد. صرفه جویی بیشتر نیز به دلیل این واقعیت است که فشار زیاد آب باعث می شود کار سریعتر تمام شود.

از نظر اکولوژیکی خوب - بسیاری از ماشین آلات را می توان با آب بازیافتی یا مطبوع نیز کار کرد. این عمل به ویژه وقتی به عنوان مثال در کارواش های ژنتیکی استفاده شود بسیار مثر است. سیستم های بازیافت آب را می توان در اینجا نصب کرد و تا 98 درصد آب شیرین صرفه جویی کرد - برای سرمایه گذاری نسبتاً کم.

لوازم جانبی برای نتایج بهتر

با بسیاری از کارهای تمیز کردن ، استفاده از لوازم جانبی می تواند نتایج را بهبود بخشد ، زمان مورد نیاز را کاهش دهد و کار را راحت تر و ارگونومیک کند. لوازم جانبی مانند برس و کارواش صنعتی که مستقیماً به پاک کننده ماشین لباسشویی متصل شده اند ، اثر تمیزکاری مکانیکی را تقویت می کنند. یکی دیگر از لوازم جانبی که به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد ،


به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های کارواش صنعتی ادامه مطلب کلیک کنید.
[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راهنمای خرید انواع ماشین های نظافتی در ایران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]