یواش یواش هلندی ها اتومبیل های خود را در خانه شستشو می دهند

سه شنبه 20 اسفند 1398
8:31
حامد رسولی

کمتر از یک چهارم از دارندگان خودروهای هلندی هنوز تصمیم دارند خودشان را در خانه شستشو دهند. این رقم در سال 2012 بیش از 37 درصد بود. این نتیجه گیری از مطالعه شرکت های شستشو و تمیز کردن اتومبیل BOVAG است. ماشین شستشوی اتوماتیک تاکنون محبوب ترین مکان برای شستشوی خودرو است. شگفت آور است كه در حدود 600000 اتومبیل در هلند هرگز شستشو نمی دهند.

در مناطق مسکونی بیشتر و بیشتر ، شستن اتومبیل در خیابان ممنوع است. این امر به دلیل نصب سیستم های فاضلاب جداگانه است. صابون در آبهای سطحی از بین می رود و به تصفیه خانه نمی رود. سهولت کارواش ، رولینگ یا خدمات یک شرکت نظافت نیز نقش مهمی دارد.
شستن به تعداد

آخرین نشریه BOVAG "شستشو در ارقام" نشان می دهد که هلند سال گذشته 1634 شرکت ماشین لباسشویی داشت که از این تعداد 270 مورد شستشوی زنجیره ای داشتند. 11168 دستگاه جمع و جور هستند و 717 شرکت دارای جعبه های شستشو هستند که در آن ماشین می تواند با برس ، شامپو و یک سمپاش فشار قوی شسته شود. تقریبا دویست شرکت شستشوی ماشین و نظافت با BOVAG وابسته هستند. آنها همچنین وظیفه بازیافت آب ، دفع مسئولیت لجن و استفاده از جلاقه های سازگار با محیط زیست را دارند.

در سال 2015 ، 10 درصد از بیش از 1000 پاسخ دهنده اظهار داشتند که هرگز ماشین را شستشو نمی دهند. این مربوط به 800000 ماشین است. در سال 2012 این 12 درصد بود. سال گذشته سهم "غیر شستشوها" به 7 درصد کاهش یافت. در سال 2012 با بیش از 37 درصد ، بیشتر صاحبان خودرو تصمیم به شستن ماشین در خانه گرفتند ، در حالی که در آن زمان کمتر از 30 درصد اولویت شستشوی خودرو را داشتند.
73 میلیون شستشو

در سال 2018 ، کمتر از یک چهارم خود ماشین را شسته و تقریباً 42.5 درصد ترجیح می دهند از ماشین لباسشویی بازدید کنند. در کل ناوگان هلندی در سال گذشته بیش از 73 میلیون بار شستشو داده شد که از این تعداد تقریباً 28 میلیون در ماشین لباسشویی استفاده شده است. امروزه تقریباً به طور انحصاری از برس و تکه های پارچه ای استفاده شده است ، بنابراین دیگر نیازی به ترس از خراش رنگ نیست.

در سال 2015 ، 46 درصد ترجیح دادند ماشین را در شنبه سنتی شستشو دهند. سال گذشته که فقط 35 درصد بود و در این میان تعداد بیشتری از روزهای هفته گسترش یافته است ، در حالی که روز یکشنبه به عنوان یک روز شستشو محبوب تر شد (از 8 تا 7 درصد).


موضوعات: بخارشوی صنعتی,
[ بازدید : 117 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

Autodetailer از بخار تمیز کننده استفاده می کند: "من هرگز چیز دیگری نمی خواهم"

شنبه 3 اسفند 1398
0:07
حامد رسولی

آندره کوبز از Cura di Carrozza در لوخم پیش از این ماشین های گران قیمت زیادی را در پل خود داشته است. او به عنوان یک جزئیات ، تمام تلاش خود را می کند تا جگوار یا پورشه درخشش درخشانی داشته باشند. که با معالجه کوبها مؤثر است. شرط لازم برای شروع جزئیات بیشتر ، یک ماشین بی نقص است. او این کار را با بخار پاک کننده The Experience به دست می آورد.

آندره کوب در اصل از Leeuwarden ، حدود دوازده سال پیش دوره را تغییر داد. او کار خود را ترک کرد ، حرکت کرد ، تحقیقات در بازار انجام داد و اشتیاق خود را به خودروهای ویژه و جزئیات دنبال کرد. او Cura di Carrozza را شروع کرد و شروع به تمیز کردن اتومبیل کرد. وی گفت: "من بیشتر در بخش بالاتر به مشتری خصوصی توجه می کنم. این افرادی هستند که در هر زمینه ای می خواهند کیفیت داشته باشند. خواه مربوط به ساعتهای اختصاصی ، لباس مجلل یا ماشینهای زیبا باشد. " "درمان های من ارزان نیستند ، اما بسیار خوب هستند. اتومبیلی که ساختمان را از اینجا خارج می کند مانند گذشته می درخشد. حتی از نمایشگاه سالن یک شرکت اتومبیل نیز آنرا به خانه نمی آورید. "

احساس FIngerspitzen

Tjibbe de Boer ، صاحب The Clean Experience (TCE) - تأمین کننده جاروبرقی استخراج بخار - حدود هشت سال پیش به کوب پیوست. آنها آشنا شدند و بین این دو کلیک کرد. به زودی كوبز كار خود را با یك موتور بخار كوچك شروع كرد و او مزایای تمیز کردن بخار را تجربه كرد. TCE در عین حال هنوز نمی نشست. این شرکت که از سال 2012 تمرکز کامل بر تمیز کردن بخار را دارد ، دستگاه جدیدی به نام جاروبرقی بخار TCE C35 و TCE CW 100 را توسعه داده است. De Boer توضیح می دهد: "ماشینی که اکنون ما به خرده فروشان خودروهایی که در زمینه کارشان جدی هستند ، می فروشیم."

كوبس سالهاست كه از TCE C35 استفاده می كند. دی بوئر می گوید: "او با دستگاه متصل می شود". كوبس نيز به همان اندازه در مورد تميز كننده بخار خود نسبت به TCE مشتاق است. "تاجبیبه همراه مشتری فکر می کند. من همیشه به دنبال کیفیت هستم و آن را در Tjibbe نیز می شناسم. ما به حرفه خودمان جدی هستیم ، از قدرت خودمان استفاده می کنیم و همیشه بیشتر فکر می کنیم. " "به همین دلیل من فکر می کنم Tjibbe و من خیلی خوب کلیک می کنیم. ما همین فکر را می کنیم و می خواهیم به یکدیگر کمک کنیم. تعامل خوبی بین ما وجود دارد. کارآفرینی در نهایت ارتباط زیادی با احساس انگشت پا دارد. بین ما خوب است "

تولید کنندگان ایتالیایی

دو بوئر: "قدرت ما این است که تحویل دهیم متناسب. اگر پولیش اتومبیل بگوید چیزی خاص می خواهد ، می توانیم ابزار را به اندازه تهیه و مونتاژ کنیم. ما از این طریق به تقاضای بازار پاسخ می دهیم. " این ماشین ها در ایتالیا ساخته می شوند. TCE با چهار تولیدکننده تجارت می کند. ما می توانیم با آنها بخوانیم و بنویسیم. ما تقریباً روزانه با آنها تماس داریم و در ضمن آنها حتی دوست شده اند. "

TCE35 که در لوکام قرار دارد ، یک جاروبرقی برای استخراج بخار با ظرفیت 9 بار است. آب را می توان تا 176 درجه سانتیگراد گرم کرد. به این ترتیب کوب داخلی و خارجی را تمیز می کند. "بسیاری از همکاران جرات نمی کنند بیرون ماشین را با بخار تمیز کنند ، آنها فکر می کنند خیلی خطرناک است. با این حال ، من می دانم چه کاری انجام می دهم و تنها مزایایی را می بینم. من هر روز از آن استفاده می کنم ، برای همه چیز و واقعاً این کار را انجام می دهم. من واقعاً هرگز با آن چیزی نداشته ام. او همچنان همان قدرت را حفظ می کند ، افت نمی کند و من از آلودگی داخلی در دستگاه رنج نمی برم. "

تمیز و خشک

این خرده فروش خودرو ادامه می دهد: «تمیز کردن ماشین به روش سنتی حدود 150 تا 200 لیتر آب هزینه دارد. من یک آئودی A6 کامل با پنج لیتر آب انجام می دهم. و سپس ما حتی در مورد مواد پاک کننده های شیمیایی که به طور معمول در محیط زیست قرار دارند صحبت نمی کنیم. اینجا اتفاق نمی افتد. در اصل من از یک محصول تمیز کننده استفاده نمی کنم ، فقط با آلودگی شدید. " De Boer می افزاید: "شما می توانید ماده تمیز کننده BioSteamClean را که ما با پالس ایجاد کردیم اضافه کنید. که قدرت خود را تا 300 درجه سانتیگراد حفظ می کند. " مزیت این است که خاک شل شده توسط موتور بخار مکیده می شود.

"من هنوز نمی فهمم که چرا جزییات همکار من همه با پاک کننده های بخار کار نمی کنند. ناشناخته باعث عدم دوست داشتن می شود "

مسیریابی درون Cura di Carrozza با ورود دستگاه بسیار ساده شده است. وی گفت: "من ماشین را بر روی پل قرار داده ام ، چرخ ها را از بین می برم و با بخار پاشی شروع می کنم. این کار تمیز و خشک است. من فقط 10٪ از شیمی را که در سالهای اولیه استفاده کردم استفاده می کنم. به دلیل دمای زیاد بخار ، منافذ را باز کرده و خاک را رها می کند. نتیجه؟ ماشین بی نقص محفظه موتور همچنین نمی تواند از بخار تمیز فرار کند. شما خطرات را با آب به خطر می اندازید ، زیرا می تواند به الکترونیک ختم شود. با تشکر از فن آوری بخار خشک ، نیازی به ترس از این نیست. "

پایدارتر
زمان خشک شدن ماشین و فضای داخلی از پانزده دقیقه تا سه ساعت متغیر است. وی ادامه داد: "ماشین پولیش اتومبیل که با دست یا با استخراج اسپری کار می کند باید خیلی بیشتر صبر کند. زمان خشک شدن به سرعت در روز انجام می شود یا او باید سریعتر بخاری را نصب کند تا این فرآیند را تسریع کند. "


موضوعات: بخارشوی صنعتی,
[ بازدید : 114 ] [ امتیاز : 1 ] [ نظر شما :
]

کارواش را فراموش کنید ، آنها ماشین شما را اینجا تمیز می کنند

سه شنبه 15 بهمن 1398
21:46
حامد رسولی

شگفت انگیز ترین ماشین شستن دست در گنت؟ این بخار کارواش در Neuseplein است ، جایی که ماشین شما کاملاً با بخار تمیز می شود. این سیستم نیز از نظر زیست محیطی است. برای هر شستشو به سختی دو لیتر آب استفاده می شود.

گویی آتش سوزی رخ داده است و ماشین شما پر از دود است. اینگونه به نظر می رسد که جم یامان ، مدیر 20 ساله Steam Carwash روی Neuseplein ، و افرادش به ماشین شما حمله می کنند. در واقعیت مسئله آتش وجود ندارد. بخار

بخار زیاد است. گرما خاک را ذوب می کند. با یک پارچه دوباره پاک کنید و همه چیز تمیز است. " این بخار بیش از 100 درجه گرم است. دست خود را خیلی نزدیک نگه ندارید پیام است. من خودم را زشت سوزاندم. "

ایمن و تمیز

یامان می گوید: این صنایع دستی دیدنی و جذاب است و فقط برای رنگ و اثاثه یا لوازم داخلی ایمن نیست ، "همچنین بسیار زیست محیطی است. یک ماشین شستشوی مکانیکی بزرگ در هر اتومبیل صدها لیتر آب مصرف می کند و با یک ماشین شستشوی دستی با یک پاک کننده فشار قوی که می تواند به راحتی چندین ده لیتر باشد. ما فقط از هر لیتر دو لیتر استفاده می کنیم. ما فقط از محصولات تمیز کننده برای رینگ و ویندوز استفاده می کنیم. و آنها زیست محیطی هستند. "

برای اینکه بتواند با بخار تمیز شود ، یامان چند دستگاه ویژه برند مارک Menikini را از ایتالیا آورد. جنتنار جوان می گوید که او تنها بلژیکی است که با آن همکاری می کند. وی گفت: "علاوه بر داخل و خارج از اتومبیل ، می توانید از آن برای تمیز کردن صندلی ها ، فرشها و حتی مجسمه ها و نما استفاده کنید. نقاشی های دیواری؟ مشکلی نیست. "
کارواش را فراموش کنید ، آنها ماشین شما را اینجا تمیز می کنند
این شرکت با داشتن دو وانت نیز می تواند در محل "بخار" کند. عکس: fvv

دهه بیست توزیع کننده رسمی ماشین آلات برای کشور ما است. کسی که می خواهد یکی بخرد ، می تواند از 7000 یورو این کار را انجام دهد.

کار صنعتی

یامان فراتر از کارواش دستی روی Neuseplein است. او با شستشوی ماشین موبایل خود - دو ون که موتورهای بخار را در آن بار می کند - اتومبیل ها را در مکانی تمیز می کند. وی در دراز مدت امیدوار است که برای پروژه های نظافت صنعتی قراردادهایی به دست آورد. وی گفت: "من قبلاً دو یا سه نفر را استخدام می كنم ، اما باید تا تابستان پنج نفر باشند. امیدوارم خیلی دیرتر. "

در حالی که او این را می گوید ، ماشین عکاس ما در حال کار است. و باید گفت: سفید سیتروئن آثار گل و لای خود را از دست داده و دوباره مثل همیشه می درخشد.

لکه های سرسخت

بسته به اندازه خودرو ، شما 20 تا 30 یورو برای تمیز کردن داخل و خارج از خانه پرداخت می کنید. تمیز کردن عمیق ، که برای لکه های سرسخت روی صندلی ها لازم است ، بین 60 تا 80 یورو هزینه دارد.

کسانی که ماشین خود را درون و بیرون تمیز می کنند ، "تمیز کردن تهویه مطبوع" رایگان دریافت می کنند. و خودروهای برقی 20 درصد تخفیف دریافت می کنند. یامان نتیجه می گیرد: "شعار ما برای هیچ چیز نیست: به آینده فکر کنید و ماشینتان را از نظر زیست محیطی تمیز کنید."


موضوعات: بخارشوی صنعتی,
[ بازدید : 77 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

شستشوی ماشین بدون استفاده از آب (راهنمای جامع)

دوشنبه 7 بهمن 1398
19:14
حامد رسولی

در واشوس ، ما از خشکسالی مداوم در کالیفرنیا و محدودیت هایی که در استفاده از آب وجود دارد ، می دانیم. ما افتخار می کنیم که یک ماشین شستشوی بی آب را به عنوان گزینه پیش فرض ما معرفی کنیم. نه تنها برای محیط زیست مفید است بلکه همان نتایج شستشوی مبتنی بر آب را نیز به همراه دارد.


این معامله است ...


احتمالاً درباره شستشوی ماشین بی آب یا اسپری در ماشین لباسشویی یا ماشین لباسشویی خشک شنیده اید ، اما کاملاً تصوری ندارید که چیست! در این پست به معرفی اصول اولیه کارواش بی آب می پردازیم ، نتایجی که می توانید بدست آورید و چگونگی شستشوی اتومبیل خود در خانه با حداقل استفاده از آب می باشد.


دنبال کنید

فهرست مطالب

I. کارواش بی آب چیست؟


دوم کارواش بی آب چگونه کار می کند؟


III. تأثیرات محیطی کارواش بی آب

چهارم محصولات شستشوی ماشین بی آب


V. بررسی کارواش بی آب


ششم چگونه یک ماشین شستشوی بی آب را خودتان انجام دهید [راهنمای گام به گام]

I. کارواش بی آب چیست؟


کارواش بی آب چیست

شستشوی اتومبیل بدون آب یک ماشین شستشوی سازگار با محیط زیست و کارآمد است که از آب کمی یا کم استفاده می کند. گاهی اوقات به اسپری برای شستشوی اتومبیل یا عدم شستشوی آب نیز معروف است.


این بهترین قسمت است


غالباً کارواشویی بدون آب در مقایسه با شستشوی اتومبیل سنتی در حالی که دقیقاً همان نتیجه را می دهد ، ساده تر است!

برای توییت کلیک کنید


همچنین این امکان را به شما می دهد تا جزئیات خودرو را در ضمن صرفه جویی در مقدار آب شگفت آور در اتومبیل خود در فضاهای باریک سرویس دهد.


محصولات بی آب نسبت به صابون معمولی که برای شستشوی ماشین متحرک استفاده می شود ، پیشرفته تر هستند زیرا نیاز به جبران کمبود آب دارند. بنابراین ، راندمان شستشوی ماشین بدون آب معمولاً از روشهای مبتنی بر آب بهتر است. به علاوه ، هنگام انجام جزئیات ماشین بی آب ، فقط به یک سطل آب نیاز دارید تا حین استفاده از 50 تا 100 گالن آب تمیز هنگام استفاده از واشر فشار یا شلنگ ، حوله های خود را بشویید.

دوم کارواش بی آب چگونه کار می کند؟


یک ماشین شستشوی بی آب از اسپری های روانکاری بالا برای صیقل دادن و شستن کار بدن استفاده می کند. مواد شیمیایی روان کننده بالا این اسپری ذرات خاک و گرد و غبار را محاصره می کند. این فرایند شبیه به چگونگی حذف آب خاک است ، اما ترکیب شیمیایی یک محصول شستشوی ماشین بدون آب کارآمدتر است.


شما باید سطح خودرو را به سادگی اسپری کنید و سپس آن را پاک کنید. این فرآیند هرگونه لکه نوری یا لکه های سطح خودرو را از بین می برد. برای اتومبیل هایی که گل تمیز و ضخیم ندارند تمیز کاری ایده آل است. شستشوی ماشین بدون آب فقط برای اتومبیل هایی با خاک سبک توصیه می شود.


کارواش بی آب چگونه کار می کند

پاک کردن ماشین خود را با اسپری شستشوی ماشین بدون آب توسط هر جزئیات اتومبیل توصیه می کنید زیرا آب می تواند گاهی اوقات به بدن شما صدمه بزند و اگر به اشتباه عمل کردید علائم خود را رها کنید. با این وجود ، شما باید حوله های ریز نرم خوبی برای پاک کردن خودرو داشته باشید.


یک حوله میکروفیبر به دلیل جذب و نرمی بسیار زیاد استفاده می شود و این به پوسته شدن این ذرات خاک کمک می کند.


اگر از محصول شستشوی بی آب به طور صحیح استفاده شود ، به رنگ ماشین شما آسیب نمی رساند و خراشیده نمی شود.

III. تأثیرات محیطی کارواش بی آب


بیشتر شستشوی ماشینهای گوشه ای از غرق شدن مقدار زیادی آب در هنگام غرق کردن بدن در آب و صابون استفاده می کنند تا هر چه بیشتر خاک (و هرچه سریع تر) از بین برود.


این مقدار آب برای شستن یک سدان استفاده می شود:


تأثیرات محیطی کارواش بی آب

شلنگ و سطل در خانه شستشو دهید


در این روش از 80 تا 140 گالن آب در هر شستشو استفاده می شود! شما همچنین به ناچار آب صابون ، گرد و غبار و روغنهای اتومبیل را به محیط زیست تخلیه می کنید.

برای توییت کلیک کنید


یک ماشین شستشوی تجاری


بیشتر شستشوی ماشین های تجاری در هر شستشو از 45 گالن آب استفاده می کنند. با این حال ، واشر اتومبیل بیشتر این آب را احیا می کند.


یک ماشین شستشوی بی آب


می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟


یک ماشین شستشوی بی آب فقط به 4/6 اونس فرمول شستشوی اتومبیل بدون آب نیاز دارد که در هر ماشین و چند سطل آب استفاده می شود. در مواردی که ماشین در گل کنده شده است ، به یک گالن آب اضافی احتیاج دارید.

چهارم محصولات شستشوی ماشین بی آب


بیشتر جزییات تلفن همراه حرفه ای با مخلوط کردن انواع مختلف اسپری های روان کننده بالا از محصولات خانگی استفاده می کنند. ما اکیداً توصیه می کنیم این کار را نکنید ، مگر اینکه شما یک متخصص در زمینه جزئیات خودرو باشید.


محصولات شستشوی ماشین بی آب

بهتر است از خرید یک گالن تمیز کننده ماشین بی آب استفاده کنید. محصول پاک کننده اتومبیل بدون آب تقریباً 30 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و به شما امکان می دهد 5 یا 6 بار ماشین خود را بشویید. بسیاری از مارک های معروف مراقبت از اتومبیل مانند Meguiar’s ، Guys شیمیایی و محصولات 3D Detailing Auto وجود دارند که با کیفیت بالا و آماده استفاده از محصولات شستشوی ماشین بدون آب می فروشند.


در حالی که در Washos هستیم ، از یک فرمول اختصاصی ماشین شستشوی بی آب استفاده می کنیم ، تحقیقات ما نتیجه گرفته است که Behgu Wash & Wax Anywhere Meguiar یکی از بهترین اسپری های شستشوی ماشین بدون آب است. برای یک محصول شستشوی ماشین با آب ارزان تر ، ما Triplewax Waterless Wash & Shine را توصیه می کنیم.

V. بررسی کارواش بی آب


بررسی کارواش بی آب

اگر به دنبال یک ماشین شستشوی ساده برای از بین بردن کثیفی های قابل مشاهده هستید ، یک ماشین شستشوی بی آب کاملاً خوب است. با این حال ، اگر ضخیم تعبیه شده د


موضوعات: بخارشوی صنعتی,
[ بازدید : 100 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راهنمای خرید انواع ماشین های نظافتی در ایران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]