شستشوی ماشین بدون استفاده از آب (راهنمای جامع)

دوشنبه 7 بهمن 1398
19:14
حامد رسولی

در واشوس ، ما از خشکسالی مداوم در کالیفرنیا و محدودیت هایی که در استفاده از آب وجود دارد ، می دانیم. ما افتخار می کنیم که یک ماشین شستشوی بی آب را به عنوان گزینه پیش فرض ما معرفی کنیم. نه تنها برای محیط زیست مفید است بلکه همان نتایج شستشوی مبتنی بر آب را نیز به همراه دارد.


این معامله است ...


احتمالاً درباره شستشوی ماشین بی آب یا اسپری در ماشین لباسشویی یا ماشین لباسشویی خشک شنیده اید ، اما کاملاً تصوری ندارید که چیست! در این پست به معرفی اصول اولیه کارواش بی آب می پردازیم ، نتایجی که می توانید بدست آورید و چگونگی شستشوی اتومبیل خود در خانه با حداقل استفاده از آب می باشد.


دنبال کنید

فهرست مطالب

I. کارواش بی آب چیست؟


دوم کارواش بی آب چگونه کار می کند؟


III. تأثیرات محیطی کارواش بی آب

چهارم محصولات شستشوی ماشین بی آب


V. بررسی کارواش بی آب


ششم چگونه یک ماشین شستشوی بی آب را خودتان انجام دهید [راهنمای گام به گام]

I. کارواش بی آب چیست؟


کارواش بی آب چیست

شستشوی اتومبیل بدون آب یک ماشین شستشوی سازگار با محیط زیست و کارآمد است که از آب کمی یا کم استفاده می کند. گاهی اوقات به اسپری برای شستشوی اتومبیل یا عدم شستشوی آب نیز معروف است.


این بهترین قسمت است


غالباً کارواشویی بدون آب در مقایسه با شستشوی اتومبیل سنتی در حالی که دقیقاً همان نتیجه را می دهد ، ساده تر است!

برای توییت کلیک کنید


همچنین این امکان را به شما می دهد تا جزئیات خودرو را در ضمن صرفه جویی در مقدار آب شگفت آور در اتومبیل خود در فضاهای باریک سرویس دهد.


محصولات بی آب نسبت به صابون معمولی که برای شستشوی ماشین متحرک استفاده می شود ، پیشرفته تر هستند زیرا نیاز به جبران کمبود آب دارند. بنابراین ، راندمان شستشوی ماشین بدون آب معمولاً از روشهای مبتنی بر آب بهتر است. به علاوه ، هنگام انجام جزئیات ماشین بی آب ، فقط به یک سطل آب نیاز دارید تا حین استفاده از 50 تا 100 گالن آب تمیز هنگام استفاده از واشر فشار یا شلنگ ، حوله های خود را بشویید.

دوم کارواش بی آب چگونه کار می کند؟


یک ماشین شستشوی بی آب از اسپری های روانکاری بالا برای صیقل دادن و شستن کار بدن استفاده می کند. مواد شیمیایی روان کننده بالا این اسپری ذرات خاک و گرد و غبار را محاصره می کند. این فرایند شبیه به چگونگی حذف آب خاک است ، اما ترکیب شیمیایی یک محصول شستشوی ماشین بدون آب کارآمدتر است.


شما باید سطح خودرو را به سادگی اسپری کنید و سپس آن را پاک کنید. این فرآیند هرگونه لکه نوری یا لکه های سطح خودرو را از بین می برد. برای اتومبیل هایی که گل تمیز و ضخیم ندارند تمیز کاری ایده آل است. شستشوی ماشین بدون آب فقط برای اتومبیل هایی با خاک سبک توصیه می شود.


کارواش بی آب چگونه کار می کند

پاک کردن ماشین خود را با اسپری شستشوی ماشین بدون آب توسط هر جزئیات اتومبیل توصیه می کنید زیرا آب می تواند گاهی اوقات به بدن شما صدمه بزند و اگر به اشتباه عمل کردید علائم خود را رها کنید. با این وجود ، شما باید حوله های ریز نرم خوبی برای پاک کردن خودرو داشته باشید.


یک حوله میکروفیبر به دلیل جذب و نرمی بسیار زیاد استفاده می شود و این به پوسته شدن این ذرات خاک کمک می کند.


اگر از محصول شستشوی بی آب به طور صحیح استفاده شود ، به رنگ ماشین شما آسیب نمی رساند و خراشیده نمی شود.

III. تأثیرات محیطی کارواش بی آب


بیشتر شستشوی ماشینهای گوشه ای از غرق شدن مقدار زیادی آب در هنگام غرق کردن بدن در آب و صابون استفاده می کنند تا هر چه بیشتر خاک (و هرچه سریع تر) از بین برود.


این مقدار آب برای شستن یک سدان استفاده می شود:


تأثیرات محیطی کارواش بی آب

شلنگ و سطل در خانه شستشو دهید


در این روش از 80 تا 140 گالن آب در هر شستشو استفاده می شود! شما همچنین به ناچار آب صابون ، گرد و غبار و روغنهای اتومبیل را به محیط زیست تخلیه می کنید.

برای توییت کلیک کنید


یک ماشین شستشوی تجاری


بیشتر شستشوی ماشین های تجاری در هر شستشو از 45 گالن آب استفاده می کنند. با این حال ، واشر اتومبیل بیشتر این آب را احیا می کند.


یک ماشین شستشوی بی آب


می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟


یک ماشین شستشوی بی آب فقط به 4/6 اونس فرمول شستشوی اتومبیل بدون آب نیاز دارد که در هر ماشین و چند سطل آب استفاده می شود. در مواردی که ماشین در گل کنده شده است ، به یک گالن آب اضافی احتیاج دارید.

چهارم محصولات شستشوی ماشین بی آب


بیشتر جزییات تلفن همراه حرفه ای با مخلوط کردن انواع مختلف اسپری های روان کننده بالا از محصولات خانگی استفاده می کنند. ما اکیداً توصیه می کنیم این کار را نکنید ، مگر اینکه شما یک متخصص در زمینه جزئیات خودرو باشید.


محصولات شستشوی ماشین بی آب

بهتر است از خرید یک گالن تمیز کننده ماشین بی آب استفاده کنید. محصول پاک کننده اتومبیل بدون آب تقریباً 30 دلار برای شما هزینه خواهد داشت و به شما امکان می دهد 5 یا 6 بار ماشین خود را بشویید. بسیاری از مارک های معروف مراقبت از اتومبیل مانند Meguiar’s ، Guys شیمیایی و محصولات 3D Detailing Auto وجود دارند که با کیفیت بالا و آماده استفاده از محصولات شستشوی ماشین بدون آب می فروشند.


در حالی که در Washos هستیم ، از یک فرمول اختصاصی ماشین شستشوی بی آب استفاده می کنیم ، تحقیقات ما نتیجه گرفته است که Behgu Wash & Wax Anywhere Meguiar یکی از بهترین اسپری های شستشوی ماشین بدون آب است. برای یک محصول شستشوی ماشین با آب ارزان تر ، ما Triplewax Waterless Wash & Shine را توصیه می کنیم.

V. بررسی کارواش بی آب


بررسی کارواش بی آب

اگر به دنبال یک ماشین شستشوی ساده برای از بین بردن کثیفی های قابل مشاهده هستید ، یک ماشین شستشوی بی آب کاملاً خوب است. با این حال ، اگر ضخیم تعبیه شده د


موضوعات: بخارشوی صنعتی,
[ بازدید : 101 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به راهنمای خرید انواع ماشین های نظافتی در ایران است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]